Az a fránya technika

Létrehozva 2019. április 15. (hétfő)

Az a fránya technikaNem a várakozásoknak megfelelően sikerült a bajnok idei bemutatkozása. Hadik András, és régi-új navigátora, Kertész Krisztián csupán a harmadik gyorsaságiig volt harcban a dobogós helyezésekért a Credobus Eger Rallye-n. A „kékek” Ford Fiestáján ugyanis a Verpelét és Egerszalók között elromlott a gázpedál szenzor, így kénytelenek voltak félreállni.

A hibát még aznap elhárították a szervizben, így másnap szuperrally formájában befejezték a szezonnyitót. A vasárnapi teljesítményt nézve abszolútban a második helyen zártak, a Power Stage-en pedig szintén a második időt autózták, így végül négy ponttal zárták az aszfaltos egri versenyt.

- Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk csatázni a futamgyőzelemért, vagy a dobogós helyezésekért. Így alakult, a sajnálatos technikai hiba miatt egy kicsit kedvünket vesztettük, hiszen nem ezért érkeztünk Egerbe – mondta a célban Hadik András. – A kilométerek viszont kellettek, elsősorban azért döntöttünk a Szuperrally mellett. Összességében nem bántuk meg, hiszen a szabályváltozásoknak köszönhetően, ha ezt a futamot nulláznánk, a plusz pontjaink akkor sem vesznek el. Így legalább mégsem üres kézzel zárjuk a nyitányt, ami azért lényeges a folytatás szempontjából.

Hadik András szerint idén is rendkívül kiélezett és szoros bajnokság várható. Ezt mutatta a Credobus Eger Rallye is, ahol kiélezett csatát vívott az élmezőny.

- Mindenki gyorsul, és technikai szempontból is fejlődik – folytatta Hadik András. – Éppen ezért végig nagy küzdelemre számítok. Remélem, hogy ezt a kisiklást sikerül hazai körülmények között kijavítani. Sokáig nem ment Miskolcon, tavaly viszont nyerni tudtunk. A tempónk megvan, az autó jó, az egrihez hasonló esetek pedig sajnos benne van a sportunkban. Ezen túl kell lépni, és előre koncentrálni. Április utolsó hétvégéjén a győzelemért szeretnénk harcba szállni.